2015. június 25., csütörtök

4.rész

Sziasztok. Nos meg is jöttem az új résszel. Igaz kicsit késtem..... De bocsánat. A Directioner tali pedig eszméletlen jó volt. Ez nem ide tartózik XD. Na mindegy. Nem is húzom tovább az időt. Jó olvasást. :*

 Ezek után Harry fogta magát és kiment a könyvtárból. Jól van Styles. Ha harc, hát legyen harc! Ezt az egoista barmot, hogy bírhatják a lányok?
- Emma hol vagy? - hallottam meg Lily hangját.
- Könyvtár - mondtam. Lépteket hallottam. Majd megjelent mellettem.
- Már mindenütt kerestelek. Gyere lekéssük a meccset. - mondta majd a karomnál fogva húzott maga után.
- Lily hova megyünk? - kérdeztem mikor kiértünk a pályára.
- Az első sorból szeretném nézni a meccset - mondta. Megláttam a lányokat akik nekünk integettek.
- Szia Emma - köszönt a kis kórus mikor leültem.
- Sziasztok. - mondtam. A meccs kezdetét vette. Engem nem érdekelt a meccs így a padlót kezdtem el tanulmányozni. Láttam ahogy elsiklik valami előttem, így egyből oda kaptam a tekintettem. Tudni illik, hogy én szinte minden kúszó mászótól félek. Legyen az pók, béka vagy épp kígyó. Sziszegést hallottam a jobb oldalamról. Oda kaptam a fejem, de nem volt ott semmi. Hirtelen ötlettől vezérelve megfogtam Betty kezét és megszorítottam.
- Emma én is izgulok, hogy megnyerjük a meccset. De kélek ne törd el a kezem - mondta. Rá kaptam a tekintettem és akkor megláttam a végzetem. Nagyot nyeltem.
- Betty... - mondtam miközben a kezét ráztam. De rám sem nézett. - Betty - szóltam rá egy kicsit agreszivaban.
- Mi van? - nézett rám idegesen. Én pedig a lányokra mutattam.
- Lányok - mondta Betty
- Mi az? - kérdezték egyszerre. Mi pedig nagyot nyelve mutattunk mögéjük.
- KÍGYÓÓÓÓ ÁÁÁÁÁ - kiáltotta Lily. Ekkor mindenki ránk nézett és a meccs is leállt pár percre. Lenéztem a fiúkra és láttam ahogy Harry önelégülten mosolyog. Szóval ő tette. Könnyek gyűltek a szemembe. De nem csak nekem hanem a lányoknak is. Össze néztünk és bólintottunk majd egy emberként futottunk vissza a suliba.
- Ki volt az aki ezt tette? - kérdezte Bella mikor beértünk a hallott folyósora.
- Styles - mondtam egyszerűen. - De ha ő így akkor mi is így. - mondtam egy gonosz mosollyal.
- Ezt hogy érted? - kérdezték.
- Meg kell leckéztetni őt. - mondtam
- De még is hogy? - kérdezte Bella
- Sziasztok lányok - hallottam meg Harry hangját. Majd oda jött hozzám és átkarolta a derekam. A lányok értetlenül néztek ránk. Én pedig egy mindent mondó mosolyt küldtem feléjük. Ők pedig elmentek.
- Jól van Styles. Ha harc, hát legyen harc! - mondtam mikor le vettem a derekamról a kezét. 
- Ezt nem értem - mondta
- Nem baj - mondtam majd ott hagytam. Sétáltam a kihalt folyóson mikor szembe jött velem 4 ismeretlen ám rohadt helyes fiú.
- Szia megtudod mondani, hogy merre van az igazgatói iroda? - kérdezte a tenger kék szemű és barna hajú srác.
- Persze. 3.emelet folyóso végén balra - mondtam.
- Köszi - mosolygott rám majd elindultak a lépcső felé.
- Hát ezek kik voltak? - kérdezte Betty. Én pedig kissé megijedtem, mert azt hittem hogy már haza mentek.
- Nem tudom - mondtam.
- Rohadt helyesek - mondta.
- Azok - helyeseltem. Egymásra néztünk és elnevettük magunkat. Majd haza indultunk.
- Remélem, hogy az osztálytársaink lesznek - mondta Betty haza fele.
- Én is. - mondtam. - Szia holnap találkozunk. - mondtam
- Szia - mondta.
- Megjöttem. - kiabáltam mikor be mentem a házba. De nem jött válasz. Így hát fel mentem a szobámba. Majd csöngettek.
- Nyitom - kiabáltam. Lementem és kinyitottam az ajtót.
- Hát te? - kérdeztem
- Csak szeretnék bocsánatot kérni a kígyós ügy miatt - mondta majd elő húzott a háta mögül egy csokor rózsát. - Ezt neked hoztam - nyújtotta felém a virágot.
- Azt hiszed, hogy ide jössz bocsánatot kérsz veszek egy csokor rózsát és ezzel minden el van intézve? - kérdeztem
- Igen - mondta.
- Hát Styles akkor felvilágosítalak, hogy nem minden úgy van ahogy te azt elképzeled. - mondtam majd rá csaptam az ajtót. Újra csöngettek. De nem nyitottam ki. Inkább be mentem a szobámba. Elő kerestem a pizsamám és elmentem fürödni. Beálltam a zuhany alá és a könnyeim utat törtek maguknak. Hihetetlen ez a srác. Elzártam a zuhanyt majd megtörölköztem és felöltöztem. Aztán bevágtam magam az ágyba.

*Másnap reggel*

A vekkerem csörgésére keltem. Kinyomtam majd bevánszorogtam a fürdőbe és felöltöztem. Meg reggeliztem majd indultam is. Bezártam az ajtót. Meg fordultam és azt hittem, hogy ott helyben elájulok.
- Harry te mit keresel itt. - kérdeztem. Majd megfogtam a kezét, hogy felhúzzam a földről. - Jeszusom neked jég hideg a kezed. Gyere főzök neked teát - mondtam majd kinyitottam az ajtót. Harry nem szólt semmit csak követett. Hiába voltam rá mérges a tegnapi miatt azért aggódtam érte. Leült az egyik székre én pedig neki álltam teát főzni. Suliba ma már nem megyek. 
- Tessék - tettem le elé egy bögre forró teát.
- Köszi - mondta és én csak most vettem észre, hogy a szája lila. - Emma én annyira sajnálom a tegnap történteket. - mondta
- Semmi baj - mondtam
- Biztos? 
- Igen biztos. 
- Ha...ha...hapci - tűszentet
- Egészségedre tessék itt egy zsepi - nyújtottam felé egy zsepit.
- Köszi. 
- Tessék mérd meg a lázad - nyújtottam oda neki egy lázmérőt. - Na mennyi? - kérdeztem mikor csipogott a lázmérő
- 39.6 - mondta.

5 megjegyzés:

  1. Szia!Nem tudok mit mondani..nagyon jó lett!*.* lécci siess a kövivel !:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Köszönöm. Ígérem, hogy sietek a kövivel :*

      Törlés
  2. Regiiii ❤ mikor kapunk új reszt? 😉 imádlak teged es a blogjaidat is :D tele volt izgalommal e resz, nagyon varom a következőt es azt, hogy mi lesz Harryvel 😉✌

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos most jövőhéten nem tudok hozni részt mivel nyaralni megyünk. Ezen a héten meg a barátnőmnél vagyok. De igérem, hogy amint gépközelben leszek meg írom az új részt.

      Törlés