2015. augusztus 5., szerda

5.rész

Sziasztok! Sajnálom, hogy ilyen sokat kellett várnotok az új részre, de nem mindig tudok úgy gépközelbe kerülni, hogy tudjak új részt hozni. Még mielőtt neki állnátok olvasni van pár közlendőm. A részeket nem tudom, hogy mikor fogom tudni hozni. 8-14-ig 100%, hogy nem hozok részt. 26-29-ig Gólya táborban leszek és nem biztos, hogy fogok tudni részt hozni. De ígérem, hogy ahogy gépközelben leszek hozom is az új részeket. Puszi mindenkinek :*
U.I: Köszönöm a  +3617 oldal megjelenítést és a 11 feliratkozott .

 
- Tessék mérd meg a lázad - nyújtottam oda neki egy lázmérőt. - Na mennyi? - kérdeztem mikor csipogott a lázmérő
- 39.6 - mondta. Hirtelen síp szó ütötte meg a fülemet. Nem tudtam mit csinálni azt sem tudtam, hogy honnan jön. Becsuktam a szemem és mire kinyitottam körülöttem mindenki felállt az ülő helyéről és ugráltak miközben azt kiabálták, hogy "Győztünk!". Körbe néztem és egyből a kígyót kerestem. Nem találtam sehol. Csak álmodtam? Olyan valóságosnak tűnt. 
- Emma minden rendben? Jól bealudtál a meccsen - nevetett Lily.
- Persze minden rendben. Csak kicsit álmos voltam - mondtam neki.

* 1 héttel később*

Épp a harmadik órámra tartok ami Fizika. Az elmúlt egy hétben nem láttam sehol Harryt. Nem mintha hiányozna.
- Hallottad a hírt? - ugrott elém a semmiből Bella.
- Milyen hírt? - néztem rá értetlenül. Elő vettem a táskámból az ásvány vizem és inni kezdtem miközben Bella neki állt mesélni.
- Azt a hírt, hogy Harry indult az X-factorban és tovább jutott - mondta én persze fulladozni kezdtem a hír hallatán. 
- Hogy mi van? - kérdeztem mikor már kaptam levegőt.
- Harry tovább jutott. - mondta izgatottan.
- Ugyan már a mentor házig se fog eljutni - néztem rá.
- Hallottátok a hírt Harryről? - jött oda hozzánk Betty és Lily.
- Igen - ugrált Bella
- Ti még is minek örültök ennyire? - néztem rájuk. Majd a kihalt folyosó hirtelen megtelt emberekkel. Leginkább lányokkal akiknek a kezében papír volt és egy toll. Most még is mi van itt? Sztár jön ide vagy mi? Majd megláttam Őt. A lányok sikítozva futottak oda hozzá. Ennél rosszabb már úgysem lehet. Helyesbítek lehet ennél rosszabb.
- Szia - állt meg előttem. Tudomást sem véve róla kerültem meg és mentem el mellette. Egyenesen a kihalt Fizika terembe. Lépteket hallottam magam mögött. Meg se kellett fordulnom. Hisz tudtam, hogy utánam fog jönni. 
- Mit akarsz? - néztem rá mikor be értem a terembe.
- Rég láttalak. - mosolygott rám.
- Csak nem hiányoztam neked - kérdeztem gúnyolódva.
- Te nekem? 
- Minek vagy itt? Azt hittem, hogy neked az X-factor táborban a helyed.
- Gondoltam még útóljára meg látogatlak. Meg amúgy is csak nem féltékeny vagy rám?
- Én rád? Ne légy nevetséges. 
- Én akkor is tudom, hogy igazat mondtam - nézett rám majd el is ment. 
- Na majd meg látjuk Styles. - mondtam majd leültem a helyemre. 
- Figyelem! Minden kedves diáknak üzenem, hogy a tanítás elmarad. - mondta be az igazgató. Végre valami jó is történik itt. Amilyen gyorsan csak tudtam kivágtattam a suli kapuján egyenesen neki mentem Harrynek. Nem törődve  vele indultam is tovább. Mi jöhet még? 
 
Nem csináltam mást csak feküdtem az ágyamon és a plafont néztem. Valahogy meg kell mutatnom Harrynek, hogy én is vagyok olyan jó, mint Ő. De hogy? A TV-ben pont az X-factor ment. Háttér zajnak kapcsoltam be. Mivel huzamosabb  ideig nem tudok csönd nélkül lenni. Rá néztem a TV-re és támadt egy briliáns ötletem. Kicsinek imádtam énekelni. Lássuk, hogy most is olyan jó-e a hangom. Miután elénekeltem egy Rihanna számot rájöttem, hogy még mindig jó a hangom. A lányokkal minden héten végig kellett néznem az X-factort. Kicsit meglepődtem mikor meg láttam Harryt és még négy másik fiút. Nem tudtam, hogy csapatban van. 

- Remélem nyernek - mondta Lily. Hát igen eljött a döntő napja. Sajnáltam azokat akik kiestek hiszen voltak olyanok akiknek gyönyörű hangja volt. Mint kiderült Harry csapatának a neve az One Direction. Másodikok lettek. De hát a lányok így is boldogok voltak. Nem tudom miért. 
- Szerintetek egy lány banda képes lenne meg nyerni az X-factort? - néztem rájuk.
- Az lehetetlen eddig még egy lány bandának sem sikerült. De még a fiú bandának sem. - oktatott ki Betty
- Gondoljatok bele. De most komolyan. Történelmet kéne írni. Meg kéne nyerni az X-factort. Egy csapattal. - mondtam
- Van benne valami - bólogatott Bella
- Támadt egy ötletem. - kiáltott fel Lily
- És mi az? - néztünk rá
- Jelentkezek az X-factorba - rántott vállat, de látszott rajta, hogy komolyan gondolta.
- Én is - állt mellé Bella
- Én is - ment oda hozzájuk Betty
- Megyek én is - mondtam nekik nevetve. 
- De én szólóba  indulok - jelentette ki Lily.
- Rendben akkor mindannyian szólóban indulunk - mosolyogtam rájuk.
- A válogatás Augusztusban lesz - mondta Bella
- Suliban találkozunk. Szia Emma - köszöntek el majd el is mentek.
 
A napok irtó gyorsan teltek. Csak arra vagyok figyelmes, hogy az évzáróra készülök. Olyan fura. Minden olyan gyorsan történik körülöttem. Egyik pillanatban még el akarok költözni ebből a városból. Másikba meg az X-factorról álmodozóm. 
 - Menjünk bulizni - mondta Lily
- Oké - mondtuk majd neki álltunk készülődni. Adtam a lányoknak is bulizós ruhát. Betty egy farmer rövid gatyát vett fel, egy fekete I LOVE SUMMER! feliratú pólóval és egy topánkát. Bella egy világos kék rövid gatyát, egy fehér toppot és egy barna bőr dzsekit vett fel. Hozzá egy fekete torna csukát. Lily egy kék toppot vett fel hozzá egy citrom sárga hosszú gatyát és egy kék magas sarkút. Én egy szürke bordáig érő hosszú ujjú pólót vettem fel amin citromsárga felirattal össze vissza díszelgett a BANG felirat egy ugyan olyan szoknyát vettem fel egy fekete magas sarkút húztam fel hozzá. Majd fel vettem egy fekete tüskés hajpántot. 
- Indulhat a buli - kiáltottuk. Nem sokkal később már a tánc parketten tudhattuk magunkat és jobbnál jobb zenékre táncoltunk. Majd meg éreztem egy kezet a derekamon. Nem igazán törődtem vele. Bulizni jöttem és senki nem ronthatja el a kedvem. 
- Gyönyörű vagy - suttogta egy mély rekedtes hang a fülembe. Tévedtem még is elronthatja a kedvem. Tudtam, hogy Harry az. Próbáltam kiszabadulni a kezei közül, de nem tudtam. 
- Engedj el - próbáltam túl kiabálni a zenét. Ő nem csinált semmit. Síp csonton rúgtam így egyből elengedett.
- Emma. Hova mész - kérdezte Betty
- Haza. Itt van Styles - mondtam neki
- Jaj. Ne már. Maradj. Kérlek. Szard már le a fejét. Bulizni vagy itt. 
- Igazad van - mosolyogtam rá.
- Gyere igyunk valamit - húzott a pulthoz.
- Mit adhatok? - kérdezte a pultos.
- Két Martinit - mondtuk egyszerre Bettyvel. Pár perccel később meg is kaptuk a piánkat. Le húztuk és indultunk is táncolni. Lily és Bella is csatlakozott hozzánk. 
- Harryék minket néznek - mondta Betty
- Adjunk akkor nekik műsort - mondtam gonoszul mosolyogva. A lányok vették az adást. Egymásnak simulva kezdtünk el táncolni. Láttam ahogy Harry nagyon fészkelődik. Majd felállt és az első lányt elkapta majd tőlünk  nem messze kezdett el vele táncolni. Most féltékenyé akar tenni? Akkor az nem fog össze jönni. Jaj Styles. Engem nézett még csak rá se nézett a csajra. Gonoszul rá mosolyogtam. Láttam rajta, hogy nem tudja ezt hova tenni. Mióta találkoztunk azóta veszekszünk. Szinte háborúzunk. De egy valamit tudnod kell Styles. A háborúban nincs kegyelem. A háborút csak egy valaki nyerheti meg. És az a valaki én leszek. Készülj Styles. Nincs kegyelem. 
 
Fejfájás, szédülés hányinger. Köszöntelek másnaposság. Nehezen de sikerült magam rá venni arra, hogy felkeljek az ágyból. Utam a fürdőbe vezetett. Bele néztem a tükörbe és konkrétan megijedtem saját magamtól. Hajam össze vissza állt. Az arcom nyúzott volt. És a szemfestékem elégé elkenődött. Fogtam magam és lezuhanyoztam. Valamennyivel jobban éreztem magam a zuhanyzás után. Miután kiszálltam a zuhanyzóból és felöltőztem le mentem a konyhába. Fájdalom csillapító után kutattam amit hamar meg is találtam. Elő vettem egy poharat. Öntöttem bele narancs levet. Miután be vettem a fájdalom csillapítóm gumicukor után kutattam. Hamar meg is találtam. A nagy csomag gumicukorral mentem be a nappaliba. Majdnem felsikítottam amikor meg láttam a lányokat.
- Oh. Gumicukor - vette ki a kezemből a csomag gumicukrot Lily.
- Hát ti? - kérdeztem
- Itt aludtunk - vont vállat Bella 
- Oh - csak ennyit tudtam ki nyögni.

3 megjegyzés:

  1. jó a blogod csere? nálam már kint vagy itt a link http://demoniszerelmek.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, várom a következő részt. 😘 De régen beszéltünk már Regii ❤😘

    VálaszTörlés