2015. augusztus 24., hétfő

7.rész

Sziasztok. Nos meg is jöttem az új résszel mindenkinek jó olvasást kívánok. És köszönöm a 16 feliratkozót a +4930 oldalmegjelenítést. Nagyon jól esik, hogy ilyen sokan olvassátok a blogot.
Csatlakozzatok a facebook csopihoz ha szeretnétek:  https://www.facebook.com/groups/398439157019994/  


Iszonyatosan izgultam.
- 3, 2, 1 mehetsz - mondta az egyik backstage-es. Én pedig fel sétáltam a színpadra több ezer ember figyelt engem.
- Sziasztok - köszöntem
- Szia - köszöntek vissza.
- Hogy hívnak? - kérdezte Louis
- Emma Evans
- Hány éves vagy Emma? - kérdezte Gary
- 17 - feleltem
- És mivel készültél? - kérdezte Tulisa
- Énekelni fogok - mondtam
- Sok sikert - mondta Kelly
- Köszönöm - mondtam. Majd mindenki elhalkult. Felcsendült a dallam és én is elkezdtem énekelni. Majd hirtelen sikítás ütötte meg a fülem.
- Köszönöm - mondtam mosolyogva és meghajoltam.
- Wáoh. Neked örült jó hangod van - mondta Kelly
- Köszönöm - mondtam mosolyogva
- 17 éves létedre tényleg jó a hangod értet egyet Gary Kellyvel
- Köszönöm - mondtam.
- Szavazzunk - mondta Louis.
- Én igent mondok - mondta Tulisa
- Igen - mondta Kelly
- Igen - mondta Gary
- Nem - mondta Louis. Nem baj így is tovább jutottam.
- Köszönöm - mondtam és már futottam is le a lépcsőn
- Tovább jutottam - ugrottam anyára.
- Büszke vagyok rád kincsem - mondta.

A tábor. Istenem csak add, hogy sikerüljön. Elénekeltem amit kiadtak. Majd táncoltunk. De amikor felolvasták, hogy kik jutottak tovább az én nevemet nem mondták. De Lilyét, Belláét és Bettyét sem.
- Emma Evans.  Bettyna Olson. Lily Parker. És Izabella Hudgens jöjjenek velem. - mondta egy munkás. Össze néztünk a lányokkal. Nem tudtuk, hova tenni ezt az egészet. Felmentünk a színpadra és egymás mellé álltunk.
- Nagyon tehetségesek vagytok. De szólóban semmi esélyetek nem lenne - kezdte Gray
 - Benne vagytok abban, hogy lánybandát alakítsatok?  - nézett ránk Kelly
- Igen - mondtuk egyszerre.
- Akkor ezennel kijelenthetem, hogy tovább jutottatok
- Uram isten - ugrott rám Bella. Én pedig kellőképpen sokkot kaptam.
- Köszönjük. Köszönjük - mondtuk majd lefutottunk a színpadról. Mindenki oda jött és megölelt minket. Majd gratuláltak. Az arcomról pedig egyszerűen nem tudtam le vakarni a mosolyom.

Elérkezett a megmérettetés. A lányokkal nagyon izgulunk. Itt vagyunk Görögországban. Még az utolsó pár percben is gyakoroltunk. Lassan sétáltunk el Tulisa-hoz. Jessie J volt a segítője. Vagy mije.
- Sziasztok - köszöntött Tulisa
- Szia - köszöntünk
- Hogy vagytok? - kérdezte Jessie J
- Jól. - mondtuk. Majd felcsendült az első dallam és Bella más el is kezdet  énekelni.
- Remegek - mondtam mikor vége lett a dalnak.
- Köszönöm - mondta Tulisa. Mi pedig elmentünk.
- Na hogy ment? - kérdezte Olly
- Jól - mondta Betty.

Másnap szinte mindenki ideges volt. Ez persze érthető hiszen most derül ki, hogy ki jutott tovább.
- Sziasztok - mondta Tulisa
- Szia - mondtuk. Egymás kezét szorítottuk.
- Gyönyörű a hangotok. Az elmúlt pár hétben bizonyítottatok. Skacok én nagyon nagyon sajnálom, hogy - nem jutunk tovább ez már biztos - velem jöttök az élő showba - mondta Tulisa. Sikítottunk és megöleltük egymást. Tulisa is ide jött és őt is megöleltük. Istenem.

Amint beköltöztünk az X-factor házba kezdetét vette a sok ének óra és a tánc próba.
- Rhythmix?  Ez komoly? - néztem végig a lányokon.
- Igen - mondták mosolyogva.
- Menjünk próbára - mondtam mosolyogva.

Sziasztok. Ne haragudjatok, hogy ilyen rövid lett a rész de sajnos csak ennyire volt időm. Holnap hosszabbra írom az új részt.

2 megjegyzés:

  1. Tök jó a blogod! Egész nap az új részt vártam! :) ♥♡

    VálaszTörlés
  2. ez a rész is szupi lett :D Alig várom a kövit :))

    VálaszTörlés